20 de maio de 2013

0 Proxecto vermes da seda con imprimíveis

Esta semana regaláronnos vermes da seda, hai xa tempo que queríamos te-los mas tinhamos o problema de que nom había árbores de amoreira perto da casa, así que fixéramos um terrario com vermes "silvestres" e algum casulo que atopáramos pola horta.
 Esta semana nos regalaron gusanos de seda, ya hace tiempo que los queríamos tener pero no había árboles de morera cerca de casa, así que hicimos un terrario con gusanos "silvestres" y algún capullo que encontramos en la huerta.



Así que a ver se van para arriba porque está a facer un frío "que mete medo" (é un dicer) e os pobres estám achouchadinhos.
 Así que a ver si van arriba porque está haciendo frío y los pobres están atontadiños que da pena.

 

 Fixemos um librinho para a investigación empregando uns imprimíveis de Actiludis: El Ciclo del Gusano de seda e máis engadimos algumha folha propria que vos partilho.
 Hicimos un librito para la investigación usando unos imprimibles de Actiludis: El Ciclo del Gusano de seda y a mayores añadimos alguna hoja más que os comparto.




Tamén tedes aquí a "historia y leyenda del gusano de seda" e umha proposta divertida para que os vermes fagan os casulos em forma de corazón (o que tal inventan!!).
Aquí teneis la "historia y leyenda del gusano de seda" y una propuesta divertida para que los gusanos hagan los capullos en forma de corazón (lo que tal inventan!!).

Sem comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...